Адміністрацыйныя працэдуры |
Адміністрацыйныя працэдуры, якія ажыццяўляюцца Аршанскiм лясгасам па заявах грамадзян і юрыдычных асоб
Адміністрацыйныя працэдуры ў адносінах да юрыдычных асоб ажыццяўляюцца Аршанскiм лясгасам у адпаведнасці з пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 верасня 2021 г. №548 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб'ектаў гаспадарання".
Для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры зацікаўленая асоба (грамадзянін або юрыдычная асоба) падае ва ўпаўнаважаны орган толькі дакументы, прадугледжаныя:
для юрыдычных асоб: Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24 верасня 2021 г. №548 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца ў адносінах да суб'ектаў гаспадарання".
У адпаведнасці з патрабаваннямі Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь № 2 ад 27 снежня 2006 г. "Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва" рэжым работы ўпаўнаважанага органа, які ажыццяўляе прыём грамадзян, у тым ліку з заявамі аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, павінен пачынацца ў працоўныя дні не пазней за 8.00 альбо завяршацца не раней за 20.00, у тым ліку пры неабходнасці і па рашэнні кіраўніка - у суботу (або) нядзелю.
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца Аршанскiм лясгасам па заявах грамадзян.
Адмецце якасць аказаных паслуг на партале рэйтынгу паслуг "Якасць-паслуг.бел"